onsdag den 24. oktober 2012

Når fortiden spørger.

Min fortid er skræmmende, meget skræmmende. Jeg kan ikke ændre på den, men jeg har lært at leve med den, og jeg har lært af den. Man bliver bekymret når fortiden spøger... og bare rolig det gøre den ikke for mig, i hvert fald ikke lige nu.. De folk som var en del af min fortiden på den ikke så gode måde er ikke i min nutid, og kommer heller ikke til det. Man skal ikke bruge sin energi på folk, som kun er ude på at såre dig og køre dig helt ned, nej tvært imod. Brug din energi på folk som elsker dig. Jeg har derfor købt to billetter til L.O.C. koncert, som en julegave til min mor, og samtidig kan vi bare hygge os og have det sjovt. Min mor siger så at vi tager ud i nattelivet SAMMEN bagefter! Jeg har aldrig nogensinde været i byen med min mor.. Så det kan kun blive sjovt. Det håber jeg i hvert fald.

Jeg har det faktisk ret fantastik i mit liv lige nu. Det kunne selvfølgelig godt være bedre, men man skal ikke forlange alt for meget af livet. Jeg er også begyndt at være sund, jeg har dog ikke kvittet smøgerne og alkoholen og colaen helt. Meeeen man skal jo starte et sted, så vi starter med kosten. Selvfølgelig skal der også være plads til lidt sødt engang imellem! Men derimod har jeg faktisk lige sat med fitness kort på pause... Jeg har simpelthen ikke tid til det lige pt. Jeg regner med at starte til boksning engang til januar, da økonomien er lidt bedre der. Jeg har nemlig også en London tur, jeg lige skal have skrapet nogen flere penge sammen til.

I dag er der kun to måneder til jul, og hold op hvor er dette år bare fløjet afsted! Synes lige at det har været min fødselsdag og jul og nytår!

SMIL FORDI DU KAN OG FORDI DET ER MEGET BEDRE END AT GÅ RUNDT OG VÆRE MUGGEN I LÅGET! :-) :-) :-) :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar