mandag den 8. oktober 2012

tud,, tud og atter tud....

Jeg har bare lyst til at sætte mig ned og tude, men hvad ville jeg få ud af det?? Intet.. Jeg er typen som går og samler, forstå det på den måde, at jeg  ikke bliver ked af det når noget sørgelig sker, når noget irriterer mig. Jeg samler, så en dag så springer bomben inden i mig, og jeg bliver enten vred, ked eller irriteret. Jeg må åbenbart have haft en masse ting i mit hoved, siden jeg bare har lyst til at sætte mig ned og tude. Tude over hvor elendig en far jeg har, tude over hvor elendigt jeg har det med mig selv, tude over hvor elendigt det er at have en fucking lorte eks kæreste, som bliver ved med at fylde en hel del i mit liv, selvom han ikke er i det længere... Tude over at jeg for en gangs skyld sidder fast i for tiden. Jeg føler ikke jeg kan gøre mere end det jeg gør! Det er det værste!

Nå anyway. ting er ofte lettere sagt end gjort!
Nu er vi inde i den periode hvor min mor og jeg næsten ikke kan klare synet af hinanden. Alt hvad hun gøre irritere mig, og alt hvad jeg gøre irritere hende. Hun ødelagde mit forhold, hun får ikke lov til at ødelægge mit venskab, til en der altid har været der for mig. Nixen!
Nå jamen det går nok over igen om et par dage, så nu iongerere vi bare hinanden, også ind i mellem har hun lige noget åndsvagt at sige. Typisk teenager liv. Gaaaaal jeg glæder mig til at jeg bliver atten og flytter sammen med min herlige veninde! Det bliver top lækkert! 41 dage til jeg i det mindste kommer et år tættere på de atten. Det bliver dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar